Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tu radost by mi trochu kazilo vědomí, že právě kvůli takovým obřadům (rozuměj obřízce) v jižní Africe každoročně umírá ke stovce mladíků a další jsou doživotně zmrzačeni, bez genitálií nebo bez nohou...

0 0
možnosti

To je smutné, ale přijde mi škoda si kazit radost kvůli čemukoli, co nemůžu změnit...

0 0
možnosti

L16u62b83o30š 80O61t45t

14. 1. 2014 7:05

Máte pravdu, ve chvíli, kdy tito lidé poznají "blaho" civilizace, začnou se chovat jako obyvatelé, tzv. vyspělých zemí, začnou krást, podvádět, závidět si a, ale také pracovat 8-12 hodin denně  přestanou být šťastní v tom prostém smyslu. Jenomže pokud Vás potkají s telefonem a tabletem hned nabudou pocit, že Vy ,v Evropě také celý den poleháváte ve stínu a přesto máte peníze a všechno ostatní....

0 0
možnosti

Zajímavé bylo, že ti nejchudší, kteří žijí na předměstí, často mají satelity a telefony, přestože nemají co jíst (nebyl případ této vesnice). Je tam i největší kriminalita (townships), což částečně potvrzuje, co říkáte.

Ve vesnici, o které píšu, to však tak nebylo. Neptali se mě, co mám, nezajímalo je, jak to vypadá ve městě.

Zajímalo je, jestli umím hrát na kytaru, zpívat, tančit, hrát fotbal, nebo rozdělat oheň. Pekli jsme chleba, bavili se o místní přírodě, pásli krávy, dojili kozy...

Nemůžu mluvit za ně, ale neměl jsem nejmenší pocit, že by chtěli věci, které mám já, nebo že by chtěli jít do civilizace. Neřešili, co dělám v Evropě, jestli polehávám, nebo mám tablet. Řešili, jestli půjdeme do lesa a jestli přebrodíme řeku, abychom se dostali ke zmiňované kupě sena :-)

0 0
možnosti
Foto

"Kde se jen bere jejich štěstí, když jediné, co mají, je pár krav a hliněný domek?" V té otázce máte i odpověď.

4 0
možnosti

:-) jsem rád, že jste to tak pochopil... hodně štěstí, ať se Vám daří ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS