Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyby bylo provozování neziskovek jednoduché, lidé by toho okamžitě začali zneužívat. Zdroje jsou omezené, takže je dobře že se neziskovky nutí do šetření, nutí se dělat něco navíc, aby jen nestály s nataženou rukou. Bylo by hezké kdyby každý dostal to co potřebuje (obvzláště nemocní), jenže to prostě není možné.

2 0
možnosti
Foto

Dobrá tak..Green doorsáci, fandím vám:) Trochu jsem do této oblasti pronikla v průběhu svého dvouletého dobrovolničení s duševně postiženými lidmi. Nyní se pohybuji v trochu jiné oblasti, ale moc ráda posedím třeba v V.koloně:) Tak, už jsem se vypovídala a teď budu zase až do večera intenzivně od compu dělat na povodních, leží mi tu 300 smluv - vydané dary rodinám:)

2 0
možnosti

K závěru článku jsem se úplně leknul (a v duchu psal pobouřený komentář), že jste se do aktivit FFF zapojili.. No, naštěstí jste rozumější než vaši kolegové z Berlína. Děláte dobrou práci, tak u toho zůstaňte.

2 0
možnosti

Co na to paní Mojžíšková?;-D

0 0
možnosti
Foto

Nekomolte mi jméno:) Green doorsáky znám, mám ráda a pokud je to v mých možnostech tak jakkoliv podpořím:)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS